Recenze symbian a java her a aplikací.

Assasin´s creed HD- recenze

výrobce - Gameloft (www.gameloft.com)

vydání - 2008

testováno - n72

AC obal

Zdravím, po nějaký době zase recenze, tentokrát na Assasin´s Creed HD. Jedním slovem - BOMBA.

Hru hraju něco okolo dvou týdnů, celkem asi tak 10 hodin čistýho času, ale i tak jsem ani ne v půlce. Assasin´s creed je poměrně známá hra na PC (nehrál jsem) , PS a nejspíš i další platformy. Jako její PC sestřička věrně kopíruje prostředí i dobu - jde o třetí křížovou výpravu.
Vy se ujímáte postavy Altaira - assasina (cvičeného vraha) a za pomoci akrobatických triků jako vystřižených z Prince of Persia zdoláváte překážky. Napřed je to sranda, ale postupně docela přituhuje. Směr kterým se máte vydat ukazuje stále zelená šipka, takže ztratit se skoro nedá. Po cestě se střetnete se spoustou protivníků jako jsou rytíři, hadi ale i normální občané. Assasin je mistr nepozorovaného pohybu, takže většinu času strávíte na střechách domů nebo v kanálech atd., ale podíváte se i ven.

Postupně si zpřístupňujete nové akrobatické a bojkové skilly, za posbírané body si můžete trvale zvýšit počet životů nebo vylepšit meč. Lehké prvky RPG nikoho neurazí. K dispozici máte 6 zbraní - meč, bomby, vrhací dýky atd., občas je použijete i aby jste se dostali dál. Boj probíhá svižně, hlavně později s dobrým mečem. Když se k někomu připlížíte můžete ho zabít potichu, někde i musíte aby jste se dostali dál. Ve hře jsou i minihry - mučení (když chcete z někoho dostat informace) a kapsaření (různé klíče), obě jsou dobře zpracovány, zajímavý nápad.

AC1

AC2

Co se grafiky týká tak musím říct že dobrý. Na to že hra má nějakých 5 Mb je to nálož. Altair i ostatní postavy mají spoustu animací, i na displayi 176X208 to vypadá pěkně. Prostředí levelů taky vypadá pěkně, hlavně města. Hra je i docela přehledná, občas se blbě natočí kamera, ale to se dá přežít, je to opravdu občas. Úkoly se moc neopakují, takže se těšíte na každou další misi. Příběh je taky ok, sice ho extrémně nesleduju, ale tak trapnej jako u většiny her není, bod pro tvůrce.

AC3

AC4

Zvuky jsou v pořádku, řinčí to jak má, přesto jsem je po chvíli vypnul jako u každý hry. Orientální smyčka ale špatně nezní.